Musica

dimarts, 16 de desembre del 2014

PROJECTE VIATGE





Aquest projecte consistia en buscar un lloc on volguessis anar i fer una postal nadalenca utilitzant el gimp i l'inkscape.



PROCEDIMENTS:



El primer que vaig haver de fer va ser pensar un lloc on m'agradés anar i buscar una imatge, vaig decidir fer Noruega.


           

Quan ja vaig tenir seleccionada la imatge del lloc, vaig tenir que busca una on surtis i treure-li el fons per poder posar-la en la imatge de fons.




Per que semblés una imatge més nadalenca vaig buscar el pare noel i li vaig treure el fons amb la bareta. Com que hi havia molt d'espai que només era cel i estava molt buida la imatge vaig decidir posar-li un estel, que també vaig tenir que eliminar el fons.










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada